Przygotowana przez bank oferta kredytowa dla klubowiczów umożliwia im finansowanie zakupu produktów pozostałych partnerów programu. - Dołączenie kredytu Agro Ekspres do programu Agriclub czyni naszą ofertę kredytową jeszcze bardziej atrakcyjną dla członków tego programu – powiedziała Daria Oleszczuk, zastępca dyrektora departamentu finansowania agrobiznesu w Banku BGŻ. Uczestnictwo Banku w tym przedsięwzięciu, kierowanym głównie do dużych rolników, pozwala budować nasz wizerunek jako lidera w agrobiznesie– dodała Daria Oleszczuk.
Obecnie każdy członek programu, który zgromadzi minimum 2 000 punktów ma możliwość skorzystania z finansowania w ramach kredytów Banku BGŻ: Agro Linia, Agro Inwestycja, Kredyt Rzeczówka oraz Agro Ekspres. Kredyty są oferowane na atrakcyjnych warunkach - prowizja przygotowawcza i marża zostały obniżone maksymalnie o 25%. Kredyt Agro Ekspres w ramach Programu Agriclub jest oferowany na poniższych warunkach cenowych: Kwota kredytu do 500 000 zł:• oprocentowanie: 8,2%* • prowizja przygotowawcza: 1,28%, min. 300 złKwota kredytu powyżej 500 000 zł:• oprocentowanie7,4%* • prowizja przygotowawcza 1,28%, min. 300 zł.* oprocentowanie zmienne, stan na 05.02.2010r.

Głównym celem zrzeszającego kilka tysięcy członków programu Agriclub jest nawiązanie partnerstwa w agrobiznesie, czyli zapewnienie producentom rolnym kompleksowej i zróżnicowanej oferty z branży rolnej oraz profesjonalnego serwisu doradczego. Pomysłodawcami programu są firmy Syngenta Crop Protection, światowy lider w produkcji środków ochrony roślin oraz Syngenta Seeds, jeden z głównych graczy na rynku nasiennym Agriclub powstał z myślą o wiodących gospodarstwach rolnych w kraju. Uczestnictwo w Programie Agriclub daje jego członkom możliwość: • dostępu do oferty partnerów programu na atrakcyjnych warunkach • korzystania z wiedzy i doświadczenia partnerów programu • dostępu do profesjonalnego serwisu pogodowego Agricast oraz serwisu Infopole • udział w krajowych i zagranicznych wyjazdach szkoleniowych • szeroki wybór atrakcyjnych nagród.Każda złotówka wydana na zakup produktów partnerów zamieniana jest na punkty, które następnie mogą być wymieniane na wycieczki i szkolenia związane z tematyką agrobiznesu lub różnego rodzaju wyposażenie techniczne i bony towarowe.












