Najnowsza kampania Banku BGŻ BNP Paribas zachęca do skorzystania z oferty kredytu gotówkowego dla łowców okazji, z oprocentowaniem już od 4,99 proc. w skali roku oraz gwarancją niezmienności raty. Propozycja umożliwia finansowanie różnego rodzaju planów i wydatków, a okres spłaty kredytu można rozłożyć nawet do 7 lat.
– W kampanii odwołujemy się do idei smart shoppingu. Pojawia się w niej motyw łowcy okazji, który w sprytny i przemyślany sposób robi zakupy, a przed podjęciem decyzji dokonuje porównania oferty. Zachęcamy do kierowania się tą prostą zasadą i skorzystania z promocyjnego kredytu gotówkowego w Banku BGŻ BNP Paribas – powiedział Karol Kamas, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej i strategii marki w Banku BGŻ BNP Paribas. – 22. sierpnia zaplanowaliśmy start kampanii w telewizji. Wtedy również zostanie uruchomiona dedykowana kampanii strona internetowa na której użytkownicy znajdą sposoby na mądre zakupy – dodał Karol Kamas.

Oferta dostępna jest dla nowych, jak i obecnych klientów do 31 października br. w sieci blisko 500 oddziałów Banku BGŻ BNP Paribas oraz za pośrednictwem infolinii.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, zaś za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Za działania online odpowiada DDB Tribal.

dostarczył
infoWire.pl











