Tak ogląda się główny program Stanowskiego. Zauważalna zmiana

Krzysztof Stanowski przenosząc do Kanału Zero swój flagowy format „Dziennikarskie Zero” notuje lepsze wyniki niż wcześniej w Kanale Sportowym, choć do najpopularniejszego materiału o Natalii Janoszek jeszcze sporo brakuje.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Tak ogląda się główny program Stanowskiego. Zauważalna zmiana
Krzysztof Stanowski w "KS Poranku" (screen: YouTube/Kanał Sportowy)

W październiku ub.r. Krzysztof Stanowski ogłosił, że odchodzi z Kanału Sportowego. Kilka miesięcy później ruszył jego nowy projekt - Kanał Zero. Na tym kanale emitowane są tylko dwa formaty, które wcześniej pojawiały się także w KS. Jednym z nich jest „Dziennikarskie Zero”, w którym występuje sam Stanowski.

Krzysztof Stanowski przeniósł swój znany format do Kanału Zero

Na obu kanałach dziennikarz podejmuje w tych audycjach tematykę showbiznesu, celebrytów, polityki, mediów oraz spraw społecznych. Kanał Sportowy wyemitował 59 odcinków „Dziennikarskiego Zera”. Najwięcej wyświetleń ma nagranie „Bollywoodzkie Zero: Natalia Janoszek. The End” - 11 mln odsłon.

Łącznie filmy z tej serii zapewniły KS do tej pory 76 mln wyświetleń, co daje średnio 1,3 mln na materiał. Najrzadziej oglądane filmy zebrały około 300-400 tys. (np. „Dziennikarskie Zero #18 - zwyrodnialec Zlatan, kołek i cenzura w Holandii” - 360 tys. lub „Dziennikarskie Zero#13 - media bez wyboru, Netflix bez sensu” - 318 tys.).

Na Kanale Zero opublikowano do tej pory siedem materiałów z serii „Dziennikarskie Zero”. Nagrania notują jeszcze lepsze wyniki niż w Kanale Sportowym. Średnio na odcinek przypada 1,6 mln odsłon, pięć z siedmiu przekroczyło już co najmniej milion wyświetleń, a najgorsze rezultaty sięgają 600-700 tys. („PKP Cargo, czyli jak zarżnięto wielką firmę” oraz „Szpieg, polityka i krytyczne błędy”). To jednak filmy wciąż stosunkowo nowe, z ostatnich tygodni, które mogą zebrać jeszcze więcej odsłon w kolejnych miesiącach.

Lepsze wyniki w nowym projekcie

Do tej pory żaden z filmów Kanału Zero z tego cyklu nie zbliżył się do rekordu KS o Natalii Janoszek. Najpopularniejsze „Dziennikarskie Zero” na nowym kanale Stanowskiego ma 3,8 mln („Cała prawda o Derpienski”). Jednak najnowsze nagranie o Szalonym Reporterze zyskało już 2,2 mln w zaledwie sześć dni.

W czerwcu br. opisywaliśmy wyniki drugiego formatu przeniesionego z Kanału Sportowego do Kanału Zero - „Mazurek i Stanowski”. Program ten także lepiej ogląda się w nowym przedsięwzięciu dziennikarza. Kanał Zero ma obecnie 1,24 mln subskrybentów, a ponad 1200 filmów zapewniło projektowi 240 mln odsłon. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu