Średnia widownia premierowych odcinków nowego programu „Kto odmówi pannie młodej?”, wyemitowanych w okresie od 18 września do 20 listopada 2020 roku wyniosła 440 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 3,09 proc. w gronie wszystkich widzów, 4,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,03 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 6 listopada. Śledziło ją średnio 556 tys. osób.

Podczas nadawania „Kto odmówi pannie młodej?” Siódemka zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie był kanał TV Puls, który miał 6,49 proc., drugie miejsce należało do TV4 (4,85 proc.), a czwarte - do TTV (1,99 proc.).
Wśród widzów w grupie 16-59 Siódemka również była trzecia na tle czterech analizowanych stacji. Z kolei w grupie 16-49 stacja zajęła miejsce drugie.
Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków programu wyniosły 5,06 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/hotel-paradise-tvn7-2-sezon-jesien-2020-program-ogladalnosc,7170430295574657a ##
„Kto odmówi pannie młodej?” to polska wersja formatu „Marry me now”, który realizowany jest na licencji Armoza Formats. Producentem wykonawczym oryginalnej wersji projektu jest Starry Televizor.
Formuła programu polega na tym, że w każdym odcinku występuje panna młoda, która w ciągu trzech dni musi zorganizować swój ślub. Przygotowania rozpoczyna od niespodziewanych oświadczyn swojemu partnerowi.

Gospodynią nowego programu została psycholog Małgorzata Ohme, która z Siódemką współpracowała przy „Big Brotherze”. Aktualnie jest również jedną z prowadzących „Dzień dobry TVN”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/siodemka-jesien-2020-ramowka-brzydula-hotel-paradise-opinie,7170470576518785a ##











