Kontynuujemy prezentacje charakterystyk widzów stacji telewizyjnych w Polsce. Kilka dni temu przedstawiliśmy TVP1 i Polsat, dzisiaj pora na TVN. W kolejce czekają jeszcze: TVP 2, TVP 3, TV 4 i TVN Siedem. Jak wynika z danych AGB Polska w I półroczu 2003 roku 57,76% widzów TVN stanowiły kobiety, około 52,12% to mieszkańcy wsi i małych miast, 49,74 % ma wykształcenie podstawowe a 50,92% jest odbiorcami telewizji kablowej. Oto szczegóły:
Target : Total Individuals 4+ Stations : TVN Date periods : 2003-01-01 - 2003-06-30 Time Band : 02:00-25:59 CompADH %SexMales42,24SexFemales57,76Age4-94,86 10-156,7 16 - 196,48 20 - 245,9 25 - 297,79 30 - 346,04 35 - 396,51 40 - 4410,12 45 - 4911,3 50 - 5410,24 55 - 596,21 60+17,86City sizeRural27,54 < 50 tys.24,58 50-100 tys.10,43 100-200 tys.9,71 > 200 tys.27,75Cable viewerYes50,92Cable viewerNo49,08Satellite viewerYes16,93Satellite viewerNo83,07EducationLow49,74 Secondary31,86 High6,83 Other11,56VoivodshipDolnoslaskie5,78 Kujawsko-pomorskie5,69 Lubelskie4,83 Lubuskie1,86 Lodzkie6,02 Malopolskie8,03 Mazowieckie12,45 Opolskie2,18 Podkarpackie5,38 Podlaskie2,94 Pomorskie6,49 Slaskie14,66 Swietokrzyskie2,41 Warminsko-mazurskie4,53 Wielkopolskie11,45 Zachodniopomorskie5,33












