Niemal 48 proc. widzów TVN24 to kobiety. Osoby między 16 a 49rokiem życia stanowią blisko 32 proc. wszystkich oglądających, zaśpo 60 roku życia 39 proc. Kanał jest oglądany głównie w małych oraznajwiększych miastach. Ponad 41 proc. jego widzów legitymuje sięwykształceniem średnim (41,42 proc.). jednak 26 proc. z nich mawykształcenie wyższe, a 17,67 proc. zarabia powyżej 3500 zł -wynika z danych* AGB Nielsen Media Research dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Osoby pomiędzy 16 a 49 rokiem życia stanowią 27 proc. widowniTVP Info, blisko 47 proc. to widzowie powyżej 60 roku życia. Dużaczęść z nich mieszka na wsi (37,52 proc.). Kanał jest jednakrównież chętnie oglądany w największych miastach, żyje tam 26,16proc. jego widzów. Wielu z nich legitymuje się jednakwykształceniem podstawowym i dość niskimi dochodami.

Polsat News ma wyraźnie męską widownię (62,98 proc. widzów).Blisko 44 proc. jego widzów jest między 16 a 49 rokiem życia. Ponadpołowa (54,33 proc.) mieszka na wsi. Najwięcej widzów Polsatu Newsżyje na Śląsku, 22,27 proc. z nich zarabia powyżej 3500 zł.
Ponad 40 proc. widzów Superstacji ma powyżej 60 lat. Najwięcej znich mieszka w miastach poniżej 50 tys. mieszkańców (30,81 proc.)Kanał cieszy się największą popularnością w województwieMazowieckim.
TVN24 od początku roku zarobiła na reklamach 179 mln złotych(cennikowo, bez rabatów), TVP Info zaś 99 mln złotych ( cennikowo,bez rabatów). Superstacja odnotowała wpływy reklamowe na poziomie55 mln złotych (cennikowo, bez rabatów). Polsat News prowadziotwartą sprzedaż czasu reklamowego od września, od tego momentuzarobił 5,4 mln złotych (cennikowo, bez rabatów).

* - Wszystkie dane AGB Nielsen Media Research. Obejmują okres od1.01.2008 do 26.11.2008. W przypadku Polsat News 01.09.2009 -26.11.2008.** - * otwarta sprzedaż czasu reklamowego od 09.2008











