Kuba Wojewódzki wygrał z konkurencją

Piąty sezon programu "Kuba Wojewódzki", zakończony w minionywtorek, oglądało średnio 1,77 mln widzów. Talk-show zanotowałlepszy wynik od filmów TVP2 i Polsatu oraz "Misji specjalnej"zapewniając TVN pozycję lidera pasma - raport portaluWirtualnemedia.pl.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Program zapewnił TVN 21,48 proc. udziału w rynku w grupie 4+ -wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych nazlecenie Wirtualnemedia.pl. Druga lokata należała do TVP2, któranadawała w tym paśmie końcówkę "Ekspresu reporterów" oraz filmyfabularne (17,34 proc. udziału i 1,44 mln widzów). Trzecia zaś z16,73 proc. udziału i 1,38 mln widzów do Polsatu (filmy fabularne).Dopiero czwarta była Jedynka pokazująca "Misję specjalną" orazdokumenty (985 tys. i 11,91 proc. udziału).

Program zapewnił wpływy TVN cennikowe na poziomie 15,1 mlnzłotych (bez rabatów).Wśród widzów dominowały kobiety, osoby z największych miast,legitymujące się wykształceniem średnim i wyższym.

Trzecia seria programu, emitowana jesienią 2007, miała 2,67 mlnwidzów i 21,92 proc. udziału w rynku, ale była nadawana w innympaśmie (niedziela, 22.00).Program Kuby Wojewódzkiego wróci do ramówki TVN wiosną 2009roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii