Kulinarni.pl - ruszył serwis kulinarny od TVN

W internecie zadebiutował właśnie serwis Kulinarni.pl, czyli nowa społecznościowa witryna kulinarna uruchomiona przez TVN. W serwisie znaleźć można przepisy znanych kucharzy, celebrytów oraz użytkowników.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Codziennie w serwisie publikowane będą autorskie przepisy znanych z telewizji ekspertów, celebrytów, uczestników programów kulinarnych oraz szefów restauracji. Na stronie pojawiać się będą także przygotowywane przez nich porady, ciekawostki, anegdoty, również w formie materiałów wideo. Obecnie można tam znaleźć można przepisy m.in. Magdy Gessler, Pascala Brodnickiego czy Basi Ritz, zwyciężczyni „MasterChefa”, ale mogą do niej trafić też treści przygotowane przez kucharzy i gwiazdy np. z konkurencyjnych stacji.

Serwis bowiem nie jest brandowany logiem TVN, ani nie jest bezpośrednio podpięty pod portal tvn.pl. - To świadoma decyzja. Tematy kulinarne wychodzą poza markę TVN - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Plata, szef działu TVN Online, który stworzył serwis Kulinarni.pl. Na stronie każdy może założyć własne konto i publikować swoje przepisy, także w formie wideo. Prezentowane będą na niej również trendy w przygotowywaniu posiłków, zasady savoir vivre oraz nowości w branży spożywczej.

grafika

Stacja TVN ma w swojej ofercie aż trzy duże formaty kulinarne - „Kuchenne rewolucje”, „Ugotowani” i  „MasterChef”. Również w „Dzień Dobry TVN” tematy kulinarne zajmują stałe miejsce, programy o tej tematyce są też w TVN Style. Z danych z badania Megapanel PBI/Gemius przytoczonych przez TVN wynika, że w ciągu ostatnich 5 lat liczba użytkowników serwisów kulinarnych wzrosła z niespełna 1 miliona do przeszło 5 milionów, a zasięg wśród internautów wzrósł z 8 do prawie 28 proc.

Serwis Kulinarni.pl promowany będzie w prasie („Super Express”, pisma poradnikowe), internecie (YouTube, Google) oraz w telewizji (kanały TVN). Planowana jest też crosspromocja między witryną a portalem tvn.pl.

Jak się dowiedzieliśmy, niewykluczone jest, że dział TVN Online będzie tworzyć kolejne wortale tematyczne nie związane bezpośrednio z marką stacji. Na razie jednak nie zapadła ostateczna decyzja o wdrożeniu takiej strategii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online