Zakup ubezpieczenia w automatach newis jest prosty i szybki. Aby kupić ubezpieczenie wystarczy zeskanować kod QR, który znajduje się na ostatniej stronie dowodu rejestracyjnego. Odczytane informacje posłużą urządzeniu do pobrania niezbędnych danych do skalkulowania składki i zaproponowania warunków ubezpieczenia. Następnie należy wybrać ofertę, potwierdzić zakup, uregulować należność w kasie na stacji i wydrukować potwierdzenie ubezpieczenia. Cały proces zajmuje tyle samo czasu, ile tankowanie samochodu.
Pilotażowa sprzedaż poprzez automaty skierowana jest do osób, które prowadzą intensywny tryb życia i nie zawsze mają czas, by spotkać się z agentem ubezpieczeniowym. – Liczymy na to, że nowy pomysł na sprzedaż OC komunikacyjnego, które jest najpopularniejszym ubezpieczeniem, zainteresuje szczególnie aktywne osoby, które są bardzo mobilne i lubią wypróbowywać nowinki technologiczne. Jest to dopiero pilotaż, ale jestem przekonany, że projekt ma w sobie potencjał rozwoju. Niewykluczone, że za kilkanaście miesięcy ubezpieczenie UNIQA będzie można kupić na stacjach paliw w całej Polsce. Nowa forma sprzedaży doskonale uzupełni istniejące kanały dystrybucji ubezpieczeń i pozwoli na pozyskanie nowych klientów o mniej tradycyjnych zwyczajach zakupowych - mówi Grzegorz Kulik Wiceprezes Zarządu Spółek UNIQA w Polsce.

Automaty zlokalizowane są na 14 stacjach Orlen w Warszawie i jednej w Krakowie:
Akcja pilotażowa skierowana jest wyłącznie do nowych klientów, którzy aktualnie nie posiadają ubezpieczenia OC w UNIQA na dany pojazd.
Ubezpieczenia komunikacyjne to kluczowy segment oferty produktowej UNIQA TU SA, która w I kwartale 2013 r. uplasowała się na 5. pozycji wśród 22 największych firm sprzedających ubezpieczenia z tego segmentu. Obecnie udział UNIQA w rynku ubezpieczeń komunikacyjnych OC stanowi ok. 5%.
Więcej o UNIQA oraz jej produktach na www.uniqa.pl. Więcej informacji o nowym kanale sprzedaży i urządzeniach newis na stronie www.newis.pl
UNIQA Polska
Grupę UNIQA w Polsce reprezentują spółki UNIQA TU SA oraz UNIQA TU na Życie SA, oferujące ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne i życiowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych.Obecnie UNIQA TU SA zajmuje 5. pozycję na rynku ubezpieczeniowym pod względem wysokości składki przypisanej brutto, która w 2012 wyniosła ponad 1,15 mld zł. Dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży oraz zaangażowaniu ponad 3 000 agentów, UNIQA jest blisko klientów, zapewniając im profesjonalne doradztwo i pomoc w wyborze ubezpieczenia. Produkty UNIQA można kupić zarówno w ramach sieci wyłącznej, liczącej około 130 placówek, jak i w multiagencjach oraz u dealerów samochodowych. Grupa Ubezpieczeniowa UNIQA jest laureatem konkursu Gazety Bankowej w kategorii „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa 2011”. UNIQA TU SA została uhonorowana przez miesięcznik ekonomiczny Home & Market statuetkami „Najlepszy Partner w Biznesie” oraz „Srebrny Parasol”. Inwestorem strategicznym spółek jest europejski holding ubezpieczeniowy o austriackich korzeniach - UNIQA Insurance Group AG.

Grupa UNIQA
Grupa UNIQA należy do wiodących grup ubezpieczeniowych na swoich podstawowych rynkach w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej. 22 000 pracowników i wspópracowników obsługuje 8,7 mln klientów w 20 krajach. UNIQA i Raiffeisen Insurance to dwie silne marki, które dają bardzo dobrą podstawę do dalszego rozwoju. Spółka austriacka jest ubezpieczeniowym liderem z 14-procentowym udziałem w rynku. UNIQA jest obecna w 16 krajach w regionie Europy Środkowo-Wschodniej: Albanii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Kosowie, Chorwacji, Macedonii, Czarnogórze, Polsce, Rumunii, Rosji, Serbii, Słowacji, Słowenii, Czechach, Ukrainie i Węgrzech. Do Grupy UNIQA należą również spółki ubezpieczeniowe we Włoszech, Szwajcarii i Liechtensteinie.











