Cena „Gazety Wyborczej” i każdej płyty CD wyniesie 9,99 zł.
CD 1 - wtorek, 19 marca, Ludzie Lekcja 1 Codzienne spotkania Lekcja 2 Relacje rodzinne Lekcja 3 Życie w związku Lekcja 4 Uroczystości i spotkania towarzyskie Lekcja 5 Przyjaciele i wrogowie
CD 2 - środa, 20 marca, Życie codzienne Lekcja 1 Codzienne wyzwania Lekcja 2 Zakupy i gotowanie Lekcja 3 Problemy zdrowotne Lekcja 4 Nowe technologie Lekcja 5 Podróżowanie po mieście
CD 3 - wtorek, 26 marca, Nauka i praca Lekcja 1 Edukacja i rozwój Lekcja 2 Szukanie pracy Lekcja 3 Codzienne obowiązki Lekcja 4 Kontakty w pracy Lekcja 5 Spotkania biznesowe
CD 4 - środa, 27 marca, Czas wolny Lekcja 1 Hobby i zainteresowania Lekcja 2 Rozrywka i sztuka Lekcja 3 Sport i rekreacja Lekcja 4 Wspólne przyjemności Lekcja 5 Zakupy i wyprzedaże
CD 5 - wtorek, 2 kwietnia, Świat wokół nas Lekcja 1 Miejsce zamieszkania Lekcja 2 Środowisko naturalne Lekcja 3 Pogoda i klimat Lekcja 4 Łamanie prawa Lekcja 5 Polityka i społeczeństwo

CD 6 /- środa, 3 kwietnia, W podróży Lekcja 1 W drodze Lekcja 2 Szukanie noclegu Lekcja 3 Na wakacjach Lekcja 4 Zwiedzanie i atrakcje Lekcja 5 Rozwiązywanie problemów
Płyta pierwsza będzie promowana: w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne, AT Media), w dzienniku „Metro” oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” w styczniu br. wyniosła 217 902 egz. (więcej na ten temat).











