Liderem kanałów tematycznych w kwietniu* 2009 roku byłatelewizja TVN24 - wynika z najnowszych danych TNS OBOPprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z 2008 rokiem TVN24 zanotowała wzrost udziału wrynku o 0,10 punktu proc. do poziomu 2,95 proc.. Drugi kanał wrankingu - Disney Channel - zyskał 0,40 punktu proc. (0,96 proc.),awansując jednocześnie na pozycję lidera kanałów dziecięcych (tużza nim Jetix, Mini Mini i Cartoon Network).
Wśród stacji muzycznych widzowie najchętniej wybierali VivęPolska (za nią MTV i 4 fun TV) a sportowych Eurosport (0,44 proc.udziału w rynku - 0,40 proc. przed rokiem).
W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, pozycjęlidera utrzymała telewizja TVN24 mimo mniejszego udziału wrynku.
W grupie 16-49 (miasta) zdecydowanym liderem TVN24 - na drugiemiejsce awansował kanał Mini Mini.

* dane od 1 do 29 kwietnia 2009/2008











