„À la show” Alicji Resich-Modlińskiej w TVP Rozrywka

W sobotę 8 marca o godz. 21:00 w TVP Rozrywka staruje nowy program Alicji Resich-Modlińskiej.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

„À la show” to autorski program, którego twórcą i gospodarzem jest Alicja Resich-Modlińska dziennikarka, prezenterka telewizyjna i autorka wielu audycji między innymi „Wieczór z Alicją” czy „Na wyłączność”.

W nowym programie gośćmi Alicji Resich-Modlińskiej będą ludzie ze świata rozrywki, sztuki i show-biznesu. Program będzie ukazywał nieznane twarze bohaterów, ich marzenia, pasje, zaskakujące dokonania i zabawne wydarzenia. Prowadząca będzie rozmawiać o sympatiach i antypatiach, słabościach, źródłach siły, powodach do dumy i wstydu. Będzie też skłaniała swoich gości, by otwarcie opowiadali najważniejsze, najbardziej przełomowe historie swojego życia.

Gościem pierwszego odcinka będzie  aktor komediowy Rafał Rutkowski.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział stacji TVP Rozrywka w styczniu br. wyniósł 0,9 proc. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji