Łaciate reklamowane jako „dobrze chronione przed światłem” (wideo)

W telewizji, internecie i na outdoorze startuje nowa kampania reklamowa mleka Łaciate (Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol”). Akcję przygotowały firmy Publicis, Pirania Film, Human Ark i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej reklamie Łaciatego charakterystyczna dla tej marki krowa zakrywa wymiona kapeluszem zabranym strachowi na wróble. Ma to podkreślać, że promowane mleko jest w opakowaniach odpowiednio chronione przez światłem, dzięki czemu zachowuje swoje wartości odżywcze.

W poprzedniej reklamie Łaciatego krowy w różnych pozycjach ćwiczyły jogę, co miało odzwierciedlać, że nowe kartony tego mleka mają dwustopniowe zamknięcie pozwalające przechowywać je w dowolnym ułożeniu (przeczytaj więcej i zobacz spot).

Obecna kampania rozpoczęła się właśnie w telewizji (m.in. TVP, TVN i Polsat) oraz internecie, a od początku czerwca będzie też prowadzona na outdoorze. Kreację reklam przygotowała agencja Publicis, produkcją spotu - wyreżyserowanego przez Kamila Polaka - zajął się dom produkcyjny Pirania Film, a postprodukcją - studio Human Ark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Olga Herring odchodzi z "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Jest nowa prowadząca

Olga Herring odchodzi z "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Jest nowa prowadząca

Sylwester z Dwójką 2025 w Katowicach. Justyna Steczkowska kolejną gwiazdą imprezy TVP

Sylwester z Dwójką 2025 w Katowicach. Justyna Steczkowska kolejną gwiazdą imprezy TVP

David Zaslav pozostanie CEO Warner Bros. Discovery. Do kiedy przedłużono umowę?

David Zaslav pozostanie CEO Warner Bros. Discovery. Do kiedy przedłużono umowę?

BBC przeprasza Donalda Trumpa. Co z pozwem na miliard dolarów?

BBC przeprasza Donalda Trumpa. Co z pozwem na miliard dolarów?

Polska Agencja Prasowa uhonorowana Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego

Polska Agencja Prasowa uhonorowana Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego

Republika chce powalczyć z Allegro, Amazonem i Temu. "Naszą siłą są widzowie"

Republika chce powalczyć z Allegro, Amazonem i Temu. "Naszą siłą są widzowie"