LANĈERTO wdraża strategię omnichannel

Firma LANĈERTO, sieć sklepów z ofertą modową dla mężczyzn, była gościem Omnichannel Retailing Forum 2015, pierwszej w Polsce konferencji, która kompleksowo porusza zagadnienia związane z transformacją sprzedaży sieci handlowych: z przejściem z modelu tradycyjnego do modelu omnichannel. W Forum wzięli udział przedstawiciele ponad 100 sieci handlowych i marek.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Gdy zmiany na rynku handlu detalicznego doprowadziły do powstania modelu multichannel, każdy nowy kanał kontaktu z klientem traktowany był oddzielnie. Jak wynika z raportu amerykańskiej firmy Interactive Intelligence, odejście od takiej filozofii i wprowadzenie jednolitego zarządzania wszystkimi kanałami, czyli strategii omnichannel, to przeważający obecnie trend.

„Marka LANĈERTO jest sprzedawana wyłącznie we własnych salonach firmowych zlokalizowanych w całej Polsce. Ten model dystrybucji ułatwia wdrożenie modelu omnichannel, gdyż mamy bezpośredni dostęp do konsumentów i możemy im zaproponować różne scenariusze zamawiania, odbioru czy zwrotów. Wszystko według indywidualnych potrzeb i wygody klientów” – mówi Tomasz Ciąpała, wiceprezes LANĈERTO SA.

Przejście na model omnichannel to skomplikowany i czasochłonny proces. Należy go zatem rozpocząć planując kolejne etapy. Wprowadzenie zintegrowanego systemu zarządzania kanałami pozwala uruchamiać kolejne z nich minimalnym nakładem kosztów i pracy.

W bieżącym roku firma zamierza uruchomić nowoczesne centrum logistyczne oraz sklep internetowy, a także zwiększyć swoją sieć dystrybucji. Na terenie całej Polski planowane jest otwarcie dziesięciu nowych salonów.

„Spółka LANĈERTO SA ma w planie w IV kwartale uruchomić sklep internetowy w pełni zintegrowany z całą siecią sprzedaży. Jednocześnie pod koniec III kwartału otwarte zostanie centrum logistyczne, które będzie wspierało nas w efektywnym działaniu w tym obszarze. Rok 2016 będzie rokiem konsekwentnego wdrażania strategii omnichannel” – dodaje Ciąpała.

LANĈERTO dysponuje ogólnopolską siecią 30 salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"