„Lato smakuje lepiej z Lay’s” w reklamach chipsów Lay’s (wideo)

Rozpoczęła się wakacyjna kampania reklamowa chipsów Lay’s (produkowanych przez spółkę Frito-Lay Poland należącą do PepsiCo). Akca, przygotowana przez firmy marketingowe BBDO Warszawa, VML Poland, Truskavka i Media Direction OMD, przebiega pod hasłem „Lato smakuje lepiej z Lay’s”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Lato smakuje lepiej z Lay’s” w reklamach chipsów Lay’s (wideo)

Trzy 15-sekundowe spoty emitowana w ramach kampanii pokazują różne sceny związane z wakacyjnym wypoczynkiem młodych osób. W każdej sytuacji ważnym elementem są chipsy Lay’s, co jest podsumowywane w haśle „Lato smakuje lepiej z Lay’s”.

Poprzednia duża kampania reklamowa chipsów Lay’s była realizowana pod hasłem „Fun smakuje lepiej”.

Obecna kampania jest prowadzona przede wszystkim w telewizji oraz internecie.

Adaptacją globalnego  spotu zajęła się agencja BBDO Warszawa, za pozostałe reklamy i działania w internecie odpowiadają firmy VML Poland i Truskavka, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji