Lawenda Public Relations wypromuje „Dzień Darmowej Dostawy 2012”

Agencja Lawenda Public Relations zrealizuje działania PR akcji „Dzień Darmowej Dostawy 2012” dla eKomercyjnie.pl.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Działania, które obejmą doradztwo PR oraz media relations, będą realizowane do końca br.

Trzecia edycja akcji Dzień Darmowej Dostawy odbędzie się 3 grudnia br. W tym dniu klienci będą mogli dokonać zakupów w sklepach biorących udział w akcji bez ponoszenia kosztów przesyłki. Dzień Darmowej Dostawy inspirowany jest akcją Free Shipping Day odbywającą się od 2008 roku w Stanach Zjednoczonych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów