Nowa oferta LeadR łączy dane z własnego DMP z tzw. 3rd party data najważniejszych platform reklamowych (takich jak Google, YouTube, Facebook, Twitter, Snapchat, LinkedIn oraz DSP, jak Adform czy DBM). Baza DMP firmy zasilana jest także danymi z Netsprint Audience (ponad 92 mln cookies polskich internautów, przypisanych do 560 profili marketingowych).
Agencja podkreśla, że segmenty użytkowników z Netsprint Audience i LeadR DMP pomagają w precyzyjnym targetowaniu kampanii w najważniejszych kanałach digital. Dzięki temu, reklamodawca może planować kampanie reklamowe m.in. w oparciu o zainteresowania, demografię, intencje zakupowe czy profile FMCG
Funkcję szefa nowo utworzonego działu performance marketingu w LeadR objął Paweł Ważyński. Będzie nadzorował zespół odpowiedzialny za planowanie, zakup oraz skuteczną realizację kampanii efektywnościowych oraz odpowiadał za integrację danych agregowanych przez LeadR DMP z danymi z platform reklamowych.

Poprzednio pracował jako szef SEM i social media marketingu w Cube Group. Ogółem z branżą reklamy internetowej jest wiązany od 10 lat.
- Widzimy duży potencjał, jaki drzemie w precyzyjnym targetowaniu kampanii mailingowych w połączeniu z jakościowymi danymi. Chcemy tę wiedzę połączyć z doświadczeniem Pawła, zasięgami największych platform reklamowych i stać się liderem w planowaniu kampanii efektywnościowych - zapowiada Sebastian Białousz, szef LeadR.











