Lech w wersji Shandy wsparty kampanią reklamową

Kompania Piwowarska wprowadza do sprzedaży Lech Shandy, piwo o smaku lemoniady. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez firmy McCann Erickson, John Pitcher Interactive, Afekt, Locomotive, Starcom i Q&A Consulting.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Lech Shandy to jasne piwo połączone w proporcji pół na pół z lemoniadą, a zawierające (objętościowo) 2,6 proc. alkoholu. - Piwo łączone z lemoniadą od lat ma wielu zwolenników w krajach zachodnich, m.in. Niemczech i Wielkiej Brytanii. Wprowadzenie go na polski rynek to nasza odpowiedź na zmieniające się i coraz bardziej zróżnicowane piwne gusta Polaków - opisuje Tomasz Kanton, brand PR manager w Kompanii Piwowarskiej.

Lech Shandy można kupić w Polsce w dwóch opakowaniach: zwrotnych butelkach o pojemności 0,5 l (z wypustkami Easy Grip zapobiegającymi wyślizgiwaniu się z ręki) oraz w puszkach o pojemności 0,44 l, dostępnych wyłącznie w czteropaku. Piwo jest sprzedawane zarówno w handlu tradycyjnym, jak i nowoczesnym.

grafika

Debiut piwa Lech Shandy wspiera kampania reklamowa w telewizji, internecie, na outdoorze (m.in. działania ambientowe) oraz w punktach sprzedaży (materiały POSM w hurtowniach, sklepach detalicznych i lokalach gastronomicznych). Strategię i kreację kampanii opracowała agencja McCann Erickson, materiały POSM przygotowały agencje Afekt i Locomotive, za aktywności w internecie odpowiada agencja John Pitcher Interactive, a działania public relations prowadzi agencja Q&A Consulting. Natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów