Leo Burnett dla Commercial Union Polska

Agencja Leo Burnett Warszawa wygrała przetarg na obsługę reklamowąATL Commercial Union Polska - Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych SA wzakresie ubezpieczeń komunikacyjnych w systemie direct .

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Dwumiesięczny przetarg, w którym brało udział sześć agencji,zakończył się zwycięstwem Leo Burnett Warszawa. Zakres obsługiobejmuje działania ATLowe, a umowa ma charakter stałejwspółpracy.

"Pracując nad odpowiedzią na brief przetargowy, skupiliśmy sięna dogłębnym poznaniu biznesu klienta oraz zachowań konsumentów, copozwoliło nam na przygotowanie propozycji zintegrowanej kampaniiobejmującej wszystkie kanały komunikacji", podkreśla Cezary Anton,dyrektor zarządzający Leo Burnett Warszawa.

"Rozwiązania zaproponowane przez Leo Burnett Warszawa najlepiejodpowiadały założeniom briefu. Duża wiedza agencji na tematkonsumenta, zaproponowana strategia komunikacji oraz efektywne jejprzełożenie na rozwiązania kreatywne dały nam podstawy do wyboruLeo Burnett Warszawa jako naszego partnera biznesowego", mówi BrianRichards - dyrektor projektu ubezpieczeń komunikacyjnych wCommercial Union Polska - Towarzystwie Ubezpieczeń Ogólnych SA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą