„#LepszaJa” - kobiety w obliczu wyzwań sportowych reklamują Nike (wideo)

Nike rozpoczyna kampanię pod hasłem „#LepszaJa” mającą inspirować kobiety do prowadzenia aktywnego stylu życia i podejmowania nowych wyzwań sportowych. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje Wieden + Kennedy, Mindshare Polska i BrandLab.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„#LepszaJa” - kobiety w obliczu wyzwań sportowych reklamują Nike (wideo)

Oś nowej kampanii tworzy seria krótkich spotów, które w Polsce udostępniono w czwartek. Ich motywem przewodnim są przemyślenia kobiet stojących w obliczu osobistych, wyzwań sportowych. Całość utrzymana jest w lekkim, humorystycznym tonie.

Akcja ma pokazywać radość i emocje płynące z uprawiania sportu oraz zachęcać kobiety do przekraczania własnych barier w tym zakresie.

W ramach akcji spoty są emitowane w internecie: na portalach, w serwisach VoD oraz na stronach i w aplikacjach mobilnych. Ponadto udostępniane będą (m.in. na profilach Nike na portalach społecznościowych) wskazówki i spostrzeżenia treningowe utytułowanych zawodniczek, m.in. sprinterki Allyson Felix.

Za produkcję reklam odpowiedzialna jest agencja Wieden+ Kennedy. Na naszym rynku zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska, a działania PR prowadzi agencja BrandLab.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"