Dział komunikacji korporacyjnej Leroy Merlin Polska zajmuje się komunikacją z mediami, komunikacją wewnętrzną oraz employer brandingiem. Dział jest odpowiedzialny zarówno za komunikacje z mediami na poziomie centralnym, jak też w miejscowościach i regionach, gdzie funkcjonują sklepy sieci. Na stronie Leroymerlin.pl uruchomiono już zakładkę dla mediów z aktualnościami (korporacyjnymi, produktowymi i CSR), multimediami oraz możliwością zapisania się do newslettera prasowego.
W dziale pracuje obecnie sześć osób. Zarządza nim Maksymilian Pawłowski, który objął też funkcję rzecznika prasowego Leroy Merlin Polska. W firmie pracuje od 4,5 roku, poprzednio pełnił funkcje menedżera ds. komunikacji wewnętrznej i ds. komunikacji korporacyjnej. Wcześniej był m.in. marketing and communications officerem w DTZ Polska, specjalistą ds.PR korporacyjnego w Orbis SA oraz marketing managerem w JMC. Z branżą marketingową jest związany od ponad 15 lat.

Przez ostatnie 2,5 roku rzeczniczką prasową Leroy Merlin Polska była Monika Jaromin. Obecnie odeszła z przedsiębiorstwa, jej dalsze plany zawodowe nie są na razie znane.
W Leroy Merlin Polska bez zmian funkcjonuje dział marketingu, który odpowiada za komunikację handlową oraz marketingową.











