„Let’s get outside” w kampanii obuwia Merrell

W internecie rozpoczęła się kampania reklamująca modele obuwia marki Merrell z linii „Fusion”. Akcję dział marketingu dystrybuującej je firmy AmerSport przygotował wspólnie z domem mediowym PRO Media House.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania butów Merrell z linii „Fusion” jest skierowana - podobnie jak one same - do mężczyzn mieszkających w miastach. Akcja pod hasłem „Let’s get outside” zachęca do aktywnego spędzania czasu wolnego w tym obuwiu.

Akcja obejmuje portale ogólnopolskie (w tym Onet.pl, Wp.pl), serwisy Mediów Regionalnych, a także strony skierowane do mężczyzn.

grafika

Kreację kampanii przygotował dział marketingu firmy AmerSport, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PRO Media House.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"