Levi’s z kampanią za blisko 100 mln dolarów

Agencje FCB oraz The House Worldwide zrealizują dla koncernu odzieżowego Levi Strauss & Company kampanię, której łączny koszt opiewa na kwotę blisko 100 mln dolarów.

tp
tp
Udostępnij artykuł:
Levi’s z kampanią za blisko 100 mln dolarów

Hasłem przewodnim kampanii jest „Live in Levi’s”, co ma klasyfikować ubrania tej marki jako styl życia. W działaniach promocyjnych udział mają wziąć aktorzy oraz celebryci głównego nurtu. Po raz pierwszy od pięciu lat wyemitowane zostaną również spoty telewizyjne marki Levi’s. Łączny budżet kampanii wynosi 96 mln dolarów.

Za kreację odpowiada m.in. agencja FCB, która obsługiwała markę Levi’s w latach 1930-1998. Wspierać ją będzie londyńska The House Worldwide. Start działań reklamowych zaplanowano na 4 sierpnia. W Europie pierwsze spoty reklamowe mają jednak zadebiutować dopiero miesiąc później.

tp
Autor artykułu:
tp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"