Libet zaprezentował nowy katalog

Dokładnie w samo południe 7 marca br. Libet pokazał swój nowy, długo wyczekiwany, katalog produktów 2014/2015 oraz otworzył wystawę prac, będących efektem współpracy firmy z Akademią Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Miejscem prezentacji stały się wnętrza ultranowoczesnego budynku ASP, symbolicznie odzwierciedlające innowacyjne podejście Libetu do biznesu i produktu, jak też twórczą ideę współdziałania z designerami i artystami.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na prezentację nowego katalogu przybyli przedstawiciele wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych, architekci i projektanci, reprezentanci firm deweloperskich, studenci, jak również osoby na co dzień związane z firmą. Witając gości, Thomas Lehmann, prezes zarządu Libet powiedział: zaprosiliśmy Państwa, aby przedstawić – moim zdaniem – spektakularne efekty naszej współpracy z młodymi designerami i artystami oraz nowy katalog firmy. Nasze produkty zawsze są charakterystyczne i wyróżniają się z całej oferty rynkowej – w tym nasza siła i przewaga rynkowa. A dzisiaj, jako pierwsi, zobaczą Państwo nową wizytówkę produktową Libet. Po części oficjalnej, z której każdy uczestnik wyszedł z nowym katalogiem Libet w ręku, w przepięknej oprawie wizualnej, otwarta została wystawa prac studentów, pokazująca przemyślenia młodych designerów na temat brukowanej nawierzchni.

50 nowych produktów Nowy katalog produktowy Libet 2014/15 w pełni odzwierciedla podejścia Libetu do biznesu i do produktu. Ma prostą, funkcjonalną i, co ważne, intuicyjną formę oraz, pod każdym względem, nowoczesny layout. Nacisk położony został na wizualizacje produktów - w myśl hasła „dużo obrazu, mało treści”. Obok krótkich opisów, przy każdym z produktów znajdują się również ikonki, wskazujące ich cechy i walory. Z kolei szybkie dotarcie do każdego miejsca w katalogu umożliwia zastosowanie registrów. Katalog, obok dotychczasowej oferty, zawiera m.in. ponad 50 nowości, produktów w nowych kształtach, kolorach i wyjątkowym wzornictwie. Tomasz Dwojak, dyr. ds. strategii, rozwoju i marketingu: katalog jest esencją działania Libetu i odpowiedzią na oczekiwania Klientów. Wyznaczamy trendy i edukujemy naszych konsumentów. Katalog jest również znaczącym narzędziem dla Partnerów firmy. Jest w nim wiele produktów, które są dedykowane do sprzedaży tylko w partnerskich punktach sprzedaży. W celu personalizacji w części katalogów znalazły się adresy partnerów Libetu oraz QR kody, które przekierowują na ich stronę internetową. Poprzez ten katalog firma chce trafiać również do wykonawców, jako jednego z ważniejszych ogniw pomiędzy Libetem a konsumentem.

Ambitnie i twórczo Maciej Pańczyk, kierownik działu badań i rozwoju Libet: Libet ma odwagę i ambicje podążać własną drogą, nie kopiujemy, nie naśladujemy, tylko szukamy rozwiązań, które nas wyróżnią i sprawią, że to inni będą podążać przetartymi przez Nas szlakami. Jednym z działań w tym kierunku jest twórcza współpraca z Akademią Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Jej dotychczasowy efekt przeszedł nawet śmiałe oczekiwania zarówno ze strony uczelni, jak i firmy. Dowodem jest, otwarta podczas promocji nowego katalogu, wystawa prac studentów z pracowni prof. Jana Kukuły. Stworzone przez młodych projektantów wizualizacje i prototypy materiałów nawierzchniowych zwracają uwagę świeżością oraz oryginalnością spojrzenia na stronę estetyczną kostki brukowej i płyt tarasowych, ale na podkreślenie zasługują także ich ogromne walory użytkowe. Agata Danielak-Kujda, prorektor ds. artystyczno-badawczych i naukowych wrocławskiej ASP: nasza współpraca trwa od wielu miesięcy i nazwałabym ją modelową. Akademia Sztuk Pięknych kształci nie tylko artystów (jak to jest często postrzegane), ale również profesjonalnych projektantów. Dzięki współpracy z firmą Libet, wielu przedsiębiorców będzie wiedziało, iż nasi studenci są przygotowani do tego, aby odnaleźć się na rynku pracy i gładko wejść w pracę zawodową.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online