Lidl testowo rozpoczął sprzedaż prasy pod koniec 2020 roku – na początku w 11 sklepach. Do połowy ub.r. wprowadzono ją w ok. połowie punktów sieci, a ofertę poszerzono do ok. 100 tytułów.
Jak informowaliśmy natomiast pod koniec stycznia, gazety były dostępne już w ponad 700 z 850 sklepów Lidla.
- W ubiegłym roku przeprowadziliśmy testy stoisk z prasą w sklepach Lidl Polska. Po zakończonym teście zdecydowaliśmy się na wprowadzenie takiego rozwiązania we wszystkich sklepach – mówi teraz Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate affairs and CSR firmy. - Miejsce prezentacji prasy nie uległa zmianie. Jest ona dostępna w strefie wejścia. Prezentacja regału prasowego jest podyktowana dostępnym miejscem w zależności od lokalizacji – podkreśla.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/biedronka-lidl-wojna-cenowa-smsy ##

- Cieszymy się, że możemy naszym klientom oferować szeroki wybór prasy. Obecnie posiadamy około 100 tytułów per regał. Dystrybuujemy prasę lokalną i regionalną, ale również ogólnopolskie tytuły dzienników i tygodników – mówi Robaszkiewicz.
Tytuły do sklepów sieci dostarcza Garmond Press.
Prasa jest dostępna od 2017 roku także w Biedronce – pod koniec stycznia była dostępna w ok. 2650 z ponad 3,4 tys. punktów sieci, ale firma zaznaczała, że liczba ta cały czas rośnie. Od kwietnia gazety i czasopisma można będzie kupić w ponad 3 tys. sklepów Biedronki. Oferta obejmuje między 80 a 120 tytułów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kropka-tv-koniec-biedronka-dlaczego-powody-tele-tydzien,7169440441931905a ##












