Promocja zacznie się 18 marca i potrwa do 14 kwietnia. W ramach akcji po zebraniu 10 naklejek za zakupy o wartości minimum 30 zł można odebrać jedną z 10 figurek z dzikimi zwierzętami. Przy jednorazowych zakupach za wielokrotność 30 zł dostaje się odpowiednio więcej naklejek.
W promocji nie jest uwzględniane kupowanie m.in. alkohol, produkty tytoniowe i lecznicze oraz produkty do żywienia niemowląt.
Jednocześnie do sprzedaży w sklepach Lidla wprowadzone zostaną produkty dla dzieci i młodzieży z wizerunkami dzikich zwierząt: koszulki, pościel, worek na buty, książka z zadaniami i gra karciana.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lidl-testuje-koncept-kupuje-nie-marnuje-i-sprzedaje-taniej-wczorajsze-pieczywo,7171114399869057a ##

Działania reklamujące Lidl Polska obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji. Za obsługę marketingową firmy odpowiadają agencja GPD Agency (kreacja i produkcja reklam) oraz dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów).
Lidl Polska jest zdecydowanie największym marketerem w branży handlowej - w ub.r. na reklamy w mediach pozainternetowych cennikowo wydał 745,9 mln zł, o 18,9 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media).











