Lidl reklamuje promocję „Wietrzenie półek na koniec roku” (wideo)

Sieć dyskontów Lidl zaczęła już kampanię reklamową promocji „Wietrzenie półek na koniec roku”, która zacznie się w najbliższą środę.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Lidl reklamuje promocję „Wietrzenie półek na koniec roku” (wideo)

W ramach promocji wybrane produkty z kategorii odzieży, pościeli, AGD, narzędzi i innych artykułów przemysłowych będą dostępne w niższych cenach, obniżonych nawet o 70 proc. Taka oferta będzie obowiązywać od środy 28 grudnia do wyczerpania zapasów.

W reklamach podkreślana jest wysokość obniżki cen oraz obrazowo pokazywana siła „wietrzenia półek”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-polska-i-volkswagen-tna-wydatki-na-reklame-w-gore-kino-swiat-lidl-i-t-mobile-top10 ##

Akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję, internet oraz materiały BTL.

Kreacją reklam zajęłą się agencja kreatywna GPD, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas, a za działania public relations - agencja 24/7 Communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą