Lisek.App pozycjonuje się jako sklep. Pokaże to w nowych reklamach

Platforma q-commerce Lisek.App wprowadza nowe pozycjonowanie marki oraz platformę „Sklep pod ręką”. W nowej komunikacji marka podkreśla, że Lisek to najbliższy klientowi sklep, oferujący najwygodniejsze rozwiązania na codzienne zakupy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lisek.App pozycjonuje się jako sklep. Pokaże to w nowych reklamach

Nowe pozycjonowanie marki wyraźnie akcentuje, że Lisek to sklep. W kampanii reklamowej, pod hasłem „Sklep pod ręką. Zakupy z głowy”, bohaterowie w codziennych sytuacjach sięgają po produkty umieszczone w charakterystycznych online’owych ramkach, które wyglądają tak jak w aplikacji Liska.

W ten sposób Lisek podkreśla, że niezależnie od miejsca, w którym znajduje się klient, sklep jest zawsze w zasięgu ręki, a dostawa następuje błyskawicznie. Bohaterami kampanii są rodzice – mamy i ojcowie opiekujący się dziećmi, a także osoby żyjące w pojedynkę. Z dzieckiem na ręku, ćwicząc jogę, w metrze, na rowerze czy w piżamie bohaterowie sięgają po produkty na śniadanie, obiad czy kolację.

Lisek z nową platformą komunikacji 

- Lisek jest bliżej klienta niż najbliższy sklep. Rano, w południe czy wieczorem i na każdą okazję. Mamy wystarczająco danych, żeby rozumieć klienta jak mały sklep za rogiem i odpowiedni model, żeby oferować mu asortyment dużego sklepu. Naszą kampanią chcemy w prosty sposób o tej bliskości powiedzieć i przekonać do siebie tych, którzy chcą kupować wygodnie na co dzień – mówi Justyna Sztengreber, dyrektor marketingu Lisek.App

Kampania "Sklep pod ręką. Zakupy z głowy" startuje 1 października i będzie obecna w radiu i widoczna na ulicach wszystkich miast, w których działa Lisek czyli w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Poznaniu, Katowicach i Łodzi. Reklamy Liska będzie można zobaczyć na przystankach miejskich, ekranach, w metrze, autobusach, tramwajach i SKM. Marka będzie również promować się online, na portalach społecznościowych i stronach internetowych. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja reklamowa Feeders, a działania związane z planowaniem mediów realizuje agencja Zenith.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"