Wydarzenie zostało zorganizowane dla klientów, inwestorów dewelopera oraz gości specjalnych. Punktem kulminacyjnym wydarzenia było uroczyste podpisane aktu erekcyjnego, który następnie zamknięto w złotej tubie wraz z wydaniem gazety codziennej, banknotami 10 zł i 1 funt i wmurowano przez zaproszonych Gości.
Ceremonię poprowadził aktor Teatru Roma Andrzej Pieńko. Goście mieli okazję obejrzeć występ artystyczny Kwartetu Obsession. Utwory Straussa i Gershwina wprowadziły zebranych w klimat czasów świetności Browaru Lubicz. Tradycyjna lampka szampana rozpoczęła śmiałą i energetyczną część artystyczną - połączenie muzyki klasycznej, elementów kabaretowych, piękne artystki i zaskakujące tricki gry na tradycyjnych smyczkach przypadły wszystkim do gustu. Uroczystość zakończył lunch przy lampce wina, po którym rozmowy biznesowe toczyły się już w swobodnej atmosferze.

W zrewitalizowanym kompleksie powstaną w niedalekim czasie mieszkania i biura, nowoczesne sklepy i punkty usługowe, a także restauracje i bary w pełnych uroku zabytkowych wnętrzach browarnych.
Live Marketing Concept (ICP Group) odpowiedzialny był za przygotowanie logistyki wydarzenia, scenariusz i oprawę artystyczną.
Współpraca z Balmoral Properties jest kolejny projektem agencji dla branży developerskiej. W przeszłości zrealizowano m.in. uroczystość wbudowania kamienia węgielnego dla inwestycji Poleczki Business Park - największego kompleksu wielofunkcyjnego w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej











