Locomotiva zdobywa Geberit

Agencja reklamowa Locomotiva wygrała przetarg na obsługę kreatywną firmy Geberit w 2004 roku

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Oznacza to, że agencja 3 rok z rzędu będzie kontynuować współpracę z liderem branży systemów instalacji sanitarnych. Pierwsze działania Locomotivy, obejmujące kampanię prasową, ujrzą światło dzienne jeszcze zimą.

Prace agencji mają na celu wzmocnić wizerunek firmy na polskim rynku i zaprezentować wybrane produkty z jej oferty w sposób nieszablonowy, przykuwający uwagę i wyraźnie wyróżniający się na tle konkurencji.

Jak twierdzi Anna Dąbrowska z firmy Geberit, o wyborze agencji zdecydowały: kreatywność projektów oraz dogłębna wiedza Locomotivy o działalności Geberit w Polsce wynikająca z dotychczasowej, dobrze układającej się współpracy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online