Łodzianie wygrali "Bitwę o dom"

Przez kilka miesięcy uczestnicy „Bitwy o dom” dzielnie walczyli o wymarzone mieszkanie, projektując, dobudowując i dekorując bez wytchnienia. Dziewięć rodzin starało się zaimponować jurorom starannym wykończeniem i oryginalnymi pomysłami. W ostatecznej rozgrywce widzowie nagrodzili Roksanę i Piotra Gogolewskich z Łodzi, którzy otrzymali klucze do upragnionego mieszkania. Łodzianie już podczas castingu ujęli jurorów szczerością i determinacją do stworzenia wymarzonego domowego ogniska. Od śmierci żony Piotr samotnie wychowuje piętnastoletnią córkę, dla której stara się być zarówno wyrozumiałym rodzicem, jak i przyjacielem. Program pokazał siłę ich więzi, dzięki której mogli uporać się z trudnymi zadaniami „Bitwy o dom”. - Nie sądziłem, że nasze relacje mogą być jeszcze lepsze. Wspólna determinacja i chęć osiągnięcia upragnionego sukcesu zbliżyły nas jeszcze bardziej – mówi Piotr o więzi z Roksaną. Piotr z córką od samego początku tworzyli zgraną drużynę, wspólnie decydując o konkretnych rozwiązaniach, razem wybierając kolory i dodatki, a także rozwiązując małe trudności i większe problemy. Rodzina starała się jak najlepiej spełnić trzy kryteria oceniane przez jurorów: piękno, funkcjonalność i gospodarność. Pierwszym urządzanym przez nią pomieszczeniem była nowoczesna sypialnia w jaskrawym, limonkowym kolorze, w której znalazły się minimalistyczne białe meble. Piotr włożył wiele wysiłku i serca w przygotowanie funkcjonalnego, ale zarazem oryginalnego pokoju dla Roksany. Królują w nim pastelowe kolory przełamane energetyczną pomarańczową barwą, a wzrok przykuwa grafika przedstawiająca Statuę Wolności. Podwieszany sufit i lampy ledowe to jedno z ulubionych rozwiązań wnętrzarskich Piotra, które zastosował także w salonie. Oprócz nowoczesnego oświetlenia w pokoju dziennym znalazł się kominek, nadający pomieszczeniu przytulny, ciepły klimat. Łazienka i kuchnia wymagały największych nakładów pracy: przemyślanego projektu, i staranności, dlatego też uczestnicy mieli po dwa tygodnie na ukończenie obydwu pomieszczeń. Piotr samodzielnie wyremontował biało-grafitową łazienkę w męskim stylu, uzupełnioną fioletowym akcentem kolorystycznym, wybranym przez Roksanę. Kuchnia przysporzyła uczestnikom najwięcej problemów, ponieważ jurorom nie przypadła do gustu koncepcja polegająca na połączeniu ozdobnego kamienia na ścianie z wzorzystymi frontami szafek. Mieli oni twardy orzech do zgryzienia, jednak postanowili zaryzykować, nie zmieniając koncepcji pomieszczenia. Zarówno w łazience, jak i kuchni Piotr i Roksana postawili na czysty minimalizm, wykorzystując m.in. kabinę Minimal Walk-In uzupełnioną o deszczownię Cascada Curry marki Deante oraz zlewozmywak Sonatina z elegancką, hartowaną płytą i baterię Molla również firmy Deante. - Kuchnia i łazienka to najważniejsze pomieszczenia w domu. Wspólnie z Roksaną, ze względu na niewielką przestrzeń do dyspozycji, postanowiliśmy ich nie zagracać, umieszczając tylko niezbędne szafki i sprzęty ­– opowiada Piotr Gogolewski o przyjętych wspólnie z córką założeniach aranżacyjnych. - W łazience idealnie sprawdza się minimalistyczna kabina wyposażona w transparentną szybę, dzięki której pomieszczenie wygląda na większe. Dawniej na kąpiel przeznaczałem zaledwie pięć minut, jednak obecnie, dzięki deszczowni z wygodną baterią termostatyczną, spędzam po prysznicem nawet pół godziny. Duże wrażenie na wszystkich, którzy po raz pierwszy wchodzą do naszej kuchni, robi zlewozmywak z przesuwaną maskownicą. Doskonale uzupełnia go bateria ze sprężynową wylewką, ułatwiającą dokładne mycie naczyń, warzyw, czy zachowanie czystości w kuchni – dodaje Piotr Gogolewski. Piotr i Roksana włożyli w urządzenie mieszkania wiele trudu, ale też serca, tworząc funkcjonalne, wygodne pomieszczenia, uzupełnione osobistymi akcentami. Po ogłoszeniu wyników zwycięzcy „Bitwy o dom” podziękowali m.in. sponsorom, którzy przekazali uczestnikom produkty niezbędne do wyremontowania mieszkań. Jednym z nich była polska marka zlewozmywaków, baterii i natrysków Deante, która ufundowała elementy wyposażenia łazienek i kuchni.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Deante to polska marka, która od ponad 20 lat z powodzeniem funkcjonuje na rynku. Szeroki wachlarz asortymentu obejmuje wyposażenie kuchenne, a w nim: baterie, zlewozmywaki granitowe, stalowe i ceramiczne oraz wyposażenie łazienkowe, zawierające zestawy i panele natryskowe, brodziki, kabiny, baterie oraz ceramikę. Firma dba o to, aby oferowane produkty wyróżniały się zarówno wysoką jakością, jak i ciekawym designem. Deante współpracuje z utytułowanymi projektantami i młodymi twórcami. Dzięki ich kreatywności powstają innowacyjne produkty nagradzane w licznych konkursach wzorniczych, takich np. jak: Top Design Award, PRODECO, Złote Ville. Firma posiada nowoczesną fabrykę zlewozmywaków granitowych w Tomaszowie Mazowieckim, na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Rocznie ponad milion produktów Deante trafia do polskich mieszkań. Firma cieszy się opinią solidnego partnera biznesowego, co potwierdziły liczne tytuły: „Przedsiębiorstwo Fair Play”, „Gazele Biznesu” i „Solidny Partner”. Deante www.deante.pl więcej informacji z firmy Deante ( PRESS BOX)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+