„Zarząd planuje utrzymanie wysokiej dynamiki wzrostu przychodów oraz zysku w kolejnych latach" – czytamy w komunikacie.
W ramach realizacji strategii rozwoju spółka poszerzyła zakres swoich usług o nowe marki: Vivanta (dania gotowe), Tomatillo (sieć restauracji) i Biscuiterie (muffiny) i rozpoczęła ekspansję na rynku naziemnym. Pod marką LOT Catering firma oferuje usługi cateringowe, organizując przyjęcia i imprezy okolicznościowe dla firm oraz klientów indywidualnych.
Nowa strategia zakłada m. in. rozbudowę sieci restauracji o kolejne lokalizacje oraz otwieranie nowych punktów handlowych, m. in. w tych miastach, w których LOT Catering ma swoje oddziały (Kraków, Poznań i Gdańsk).
„LOT Catering nie zamierza rezygnować z głównego segmentu swojej działalności, jakim jest catering lotniczy. Na chwilę obecną spółka przygotowuje różnorodne posiłki dla 46 linii lotniczych, takich jak PLL LOT, British Airways, Lufthansa, Swiss Air i Air France. Trwają również rozmowy w celu nawiązania współpracy z nowymi przewoźnikami. W planach jest dodanie nowych pozycji do menu, jak również sezonowej oferty" – czytamy dalej.












