100 tysięcy złotych do wygrania w loterii Milki

W ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi" marka przygotowała loterię dla konsumentów. Do wygrania cztery nagrody pieniężne w wysokości 100 tys. zł oraz ponad siedemset nagród w wysokości 100 zł. Akcja trwa do 14 lutego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
100 tysięcy złotych do wygrania w loterii Milki

Kampania "Milka. Sercem z naszymi" wystartowała 23 listopada ubiegłego roku, wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020. W ramach tej akcji marka przygotowała specjalną loterię.

Loteria Milki - zasady

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić dowolny produkt marki Milka, a następnie zgłosić paragon na stronie Loteriamilka.pl, gdzie dostępny jest także regulamin konkursu.

Każdy uczestnik natychmiast otrzyma informację czy wygrał nagrodę. Jeżeli paragon nie jest wygrany – jeszcze tego samego dnia można zarejestrować kolejne paragony i mieć następną szansę na wygraną.

Loteria trwa od 15 stycznia do 14 lutego 2020 r i jest prowadzona na terenie całej Polski. Jej organizatorem jest IQ Marketing.

Za operacyjne zarządzanie kampanią „Milka. Sercem z Naszymi" oraz działania eventowe odpowiada event-factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, a obsługę loterii – IQ Marketing. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Truskavka, a strategią i zakupem mediów dom mediowy Mindshire.

Materiały graficzne zostały przygotowane przez IQ Marketing i zaadaptowane na potrzeby loterii przez Hasselford. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"