Loteria urodzinowa Elseve z OS3 multimedia

Z okazji 40. urodzin gama Elseve L’Oréal Paris, rozpoczęła ogólnopolską kampanię promocyjną.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Loteria Elseve L'Oréal Paris, która stanowi główną oś kampanii promocyjnej marki, rozpoczęła się 3 września br. Aby wziąć w niej udział, do 7 października br. należy zakupić dowolny szampon lub odżywkę marki, zachować paragon i dokonać zgłoszenia za pomocą SMS-a. Zwycięzcy są wyłaniani przez kolejnych pięć tygodni, w cotygodniowych losowaniach. Czekają na nich atrakcyjne nagrody, m.in. karty przedpłacone o łącznej wartości 40 tys. zł, iPady, galanteria damska.

Autorem loterii „40 lat ELSEVE” jest agencja OS3 multimedia, która na potrzeby Klienta stworzyła mechanizm loterii, odpowiada za jej całościową obsługę oraz za towarzyszącą jej komunikację w punktach sprzedaży. Działania OS3 multimedia obejmują stworzenie strategii i mechanizmu loterii oraz jej całościową logistykę. Składa się na nią m.in. obsługa prawna, księgowa i administracyjna, zakup nagród i zgłoszenia SMS, kontakt z uczestnikami loterii i ze zwycięzcami losowań. Agencja przygotowała key visual towarzyszący kampanii oraz odpowiada za przygotowanie materiałów POS eksponowanych w drogeriach oraz sieciach handlowych, takich jak m.in. Carrefour, Real i Tesco.

„40 lat ELSEVE” to druga loteria dla gamy Elseve L’Oréal Paris autorstwa OS3 multimedia. Jesienią ub.r. agencja przygotowała dla Klienta loterię „Polki kochają Color Vive”.

OS3 multimedia pracuje dla L’Oréal Polska od dwóch lat, obsługując marki: Sanoflore, Vichy, Inneov,  L'Oréal Professionnel oraz gamy produktów Elseve, Garnier Naturalna Pielęgnacja, Fructis, i Men Expert. Agencja zrealizowała m.in. takie projekty, jak: loteria „Naturalna Pielęgnacja” dla marki Garnier Naturalna Pielęgnacja, trade’owy BioProgram Sanoflore kierowany do ambasadorów marki, event w ramach promocji konsumenckiej „Men Expert – Twoja X-Tremalna Ekipa” i program lojalnościowy dla marki Inneov.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025