Marka Kupiec w gronie klientów agencji LoveBrands Group

Marka Kupiec dołączyła do klientów agencji LoveBrands Group. Agencja przygotuje strategię, kreację i realizację zintegrowanej kampanii marketingowej czterech kategorii produktowych, m.in. owsianek Coś na Ząb, płatków zbożowych i kasz. Współpraca jest wynikiem przetargu.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Marka Kupiec w gronie klientów agencji LoveBrands Group
mat.prasowe

Współpraca Agencji komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group i marki Kupiec została zaplanowana na 2025 r. Wspomniana agencja odpowiada za nową platformę komunikacji i strategię komunikacji marketingowej marki oraz plan działań marketingowych dwóch pierwszych kategorii: owsianek Coś Na Ząb, a także płatków zbożowych Kupiec. W marcu br. w ramach wspomnianych działań zachęcano konsumentów do odkrycia wspomnianych produktów na nowo – nie tylko na śniadanie. Działania obejmowały PR wsparty współpracą z ekspertami, influencer marketing, OOH na autobusach w aglomeracji warszawskiej i śląskiej oraz wsparcie konkursu konsumenckiego – czytamy w komunikacie prasowym.

W kwietniu LoveBrands Group będzie kontynuować działania komunikacyjne dla kategorii kasz, które obejmą kampanię digital m.in. w aplikacjach zakupowych, PR oraz content marketing. – Cieszymy się, że możemy ponownie wspierać markę Kupiec w kształtowaniu nowoczesnego wizerunku i inspirowaniu Polaków do wprowadzania zdrowych nawyków żywieniowych. Dzięki zintegrowanemu podejściu skutecznie budujemy nowy wizerunek grup produktowych, a już niebawem rozpoczynamy kolejne etapy kampanii – mówi Ewelina Pawłowska, Head of Client Service w LoveBrands Group.

Za przygotowanie strategii odpowiada Joanna Niemiec, Vice Chairman Strategy & Communication, a za koncepcję kreatywną – Rafał Leski, Creative Director. Działania koordynuje Ewelina Pawłowska, Head of Client Service w LoveBrands Group. Po stronie marki Kupiec za kampanię odpowiadają Kamila Kurzawa, Dyrektor Marketingu, oraz Marta Wiśniewska, Specjalista ds. Marketingu.

– Kupiec jest polską marką, silnym brandem w kategoriach produktów zbożowych. Nasze produkty dostarczamy na półki sklepowe całego świata. W nowej kampanii podkreślamy rolę tradycyjnych ziaren w naszej diecie, motywując konsumentów do sięgania po zdrowe opcje śniadaniowe, obiadowe, przekąskowe z prostym składem, na bazie tradycyjnych ziaren – wyjaśnia Kamila Kurzawa, Dyrektor Marketingu firmy Kupiec.

LoveBrands Group to agencja komunikacji marketingowej istniejąca na rynku od 2014 roku, która działa w modelu 3600. Tworzy kompleksowe kampanie od konceptu kreatywnego po implementacje w różnych kanałach on i off-line i produkcję oraz poprzez narzędzia reklamowe, PR, digital, social media, influencer marketing i eventy. Agencja obsługuje zarówno klientów korporacyjnych, jak i marki produktowe. 

W ramach autorskiej koncepcji The Brand New Story, LoveBrands Group skupia się na budowaniu wielopłaszczyznowej historii marki, by dopasować ją nie tylko do zmiennej rzeczywistości, ale również do oczekiwań i potrzeb konsumentów – informuje agencja. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji