Lowe Activation dla firmy McCain

Agencja Lowe Activation przygotowała kampanię prasową dla frytek McCain "McCain prezentuje: Frytki w wielkim mieście".

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampania ma charakter wizerunkowy oraz - przede wszystkim – edukacyjny. Stanowi część globalnie realizowanego programu "McCain health program", promującego naturalny i zdrowy sposób żywienia.

W komunikacji kampanii, główny nacisk położony jest na  aspekt racjonalnego żywienia, w ramach którego jest miejsce także dla frytek McCain, które przygotowywane w piekarniku zawierają jedynie 5% tłuszczu, a jednocześnie zachowują wszystkie walory odżywcze ziemniaka.

Kampania startuje w pierwszej połowie września i trwać będzie do końca listopada. Mediaplan obejmuje kilkanaście tytułów w tym m.in. magazyny lifestyle'owe oraz poradniki kobiece i wykorzystuje 5 różnych humorystycznych layoutów.

Lowe Activation opracowała strategię komunikacji oraz kreację dla marki. Za zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Zenith Media.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+