Lowe Media zajmie się kampanią dla WWF Polska

Fundacja WWF Polska wybrała dom mediowy Lowe Media do obsługi społecznej kampanii telewizyjnej realizowanej w ramach projektu „Kampania na rzecz ochrony różnorodności biologicznej mórz i oceanów”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lowe Media zajmie się kampanią dla WWF Polska

W odpowiedzi na zaproszenie WWF Polska oferty złożyło w sumie 11 agencji. Oprócz Lowe Media także Effective Media Solutions, Havas Media, Independent Media, Value Media, Blue Horizons, Five Media, Initiative Media Warszawa, Starcom, Star Media i Media On.

WWF na realizację zaplanowanych działań otrzymała dofinansowanie w wysokości ponad 1,87 mln zł, a na samą kampanię przeznaczy maksymalnie 1,23 mln zł brutto.

Akcja reklamowa ruszy jeszcze w czerwcu br. i potrwa do końca lipca. Obejmować będzie emisję spotów w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Działania mają być adresowane przede wszystkim do osób jedzących ryby, mających powyżej 25 lat i minimum średnie wykształcenie. WWF oczekuje, że reklamy dotrą do minimum 10 mln osób.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska