Agencja będzie odpowiedzialna za działania komunikacyjne w social media prowadzone na profilach HBO Polska, Cinemax Polska, Gra o tron HBO, Bez tajemnic HBO, Czysta krew HBO oraz Zakazane Imperium HBO. Do zadań Lubię to będzie należało doradztwo strategiczne w zakresie zarządzania markami z portfolio stacji w mediach społecznościach. Projektem po stronie agencji zajmują się Monika Krauze (account manager) i Agata Krajewska (senior content manager). Całość prac koordynuje Paweł Ostrowski (strategy director). HBO nie podaje, jakie agencje startowały w przetargu. Umowa z Lubię to została podpisana na czas nieokreślony. Wcześniej prowadzeniem profili nadawcy zajmowała się agencja The Next Step.
Lubię to pracuje dla HBO Polska
Agencja Lubię to wygrała przetarg na kompleksową obsługę marek HBO i Cinemax w mediach społecznościowych, w tym na prowadzenie sześciu fanpage’y związanych HBO i Cinemax.












