Łukasz Zieliński: z ClickAd do NetComms Interactive

Łukasz Zieliński rozpoczął pracę w interaktywnej agencji mediowej NetComms Interactive. Poprzednio pracował w agencji ClickAd.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Łukasz Zieliński w NetComms Interactive, interaktywnej agencji mediowej wchodzącej w skład AdComms Media Group, będzie odpowiadać za rozwój i sprzedaż oferty performance marketingu online (PMO) oraz negocjacje z wydawcami. Poprzednio jako new business manager w ClickAd zajmował się pozyskiwaniem nowych klientów w obszarze performance marketingu.

Wcześniej Zieliński przez wiele lat pełnił funkcję kierownika działu reklamy internetowej w Parkiet Media i Presspublice, odpowiadając za koordynację sprzedaży reklamy internetowej we wszystkich tytułach. Studia ukończył na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"