Luksus na świątecznym stole - Oferta Deluxe w Lidlu

Kawior, homar, jaja przepiórcze - to nie menu restauracji, to oferta Deluxe. Lidl łamie barierę cenową i barierę dostępności otwierając klientom drogę do luksusu w przystępnych cenach. 24 marca ruszyła kolejna odsłona oferty Deluxe w Lidlu, a eksperci kulinarni sieci uczą, jak obchodzić się z produktami, na których przyrządzenie czasami brakuje pomysłu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Marka własna Deluxe sieci Lidl są to produkty o charakterze premium. Jak pokazują badania[1], rynek dóbr luksusowych w Polsce systematycznie rośnie, a konsumenci coraz większym zaufaniem darzą marki własne sieci handlowych[2]. Wybieramy je coraz chętniej, nie tylko z powodu atrakcyjnej ceny, ale też z uwagi na jej dobrą relację do jakości.

Zdaniem Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, od kilkunastu już lat z roku na rok w okresie przedświątecznym Polacy wydają więcej i częściej są skłonni jeść bardziej wystawnie. Lidl ze swoją marką Deluxe sięga do segmentu produktów premium. W ofercie znajdziemy takie przysmaki jak krewetki, homar czy kawior. Tu jednak pojawia się pytanie „Co dalej?”. Wielu z nas bowiem nie wie co z tym luksusem zrobić, kiedy przyjdzie nam zmierzyć się z nim w kuchni i przyrządzić zeń danie. Z pomocą przychodzi Kuchnia Lidla (kuchnialidla.pl), gdzie znajdziemy przepisy wraz z objaśnieniami, jak krok po kroku przyrządzić danie premium w sam raz na wyjątkowy czas świąt.

Jednakże Lidl dba o klientów nie tylko od święta i dzięki kampanii „Pascal kontra Okrasa” zmienia nawyki żywieniowe Polaków oraz zachęca do samodzielnego gotowania. Sieć uczy, jak jeść smacznie i zdrowo, przyczyniając się tym samym do poprawy jakości życia swoich klientów.

Chcemy odczarować produkty premium i uczynić je bardziej dostępnymi. Udało nam się to w przypadku gęsiny – wprowadziliśmy ją do oferty, dostarczyliśmy też przepisy i akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Oferta marki Deluxe to propozycja wyśmienitych produktów wysokiej jakości w bardzo atrakcyjnych cenach – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Lidl Polska.

Wiosenna oferta Deluxe to gama produktów, z których przyrządzimy przystawkę, danie główne oraz deser z kawą. Wśród produktów znajdziemy homara, sprzedawanego w 680 - gramowych opakowaniach w cenie 24,99 zł (76,89 zł/ kg) czy greckie antipasti w cenie 24,99 zł. Dla porównania w innych sklepach za homara przyjdzie nam zapłacić nawet 180 zł za kilogram. Z kolei popularny łosoś w ofercie Deluxe dostępny będzie w cenie 4,49 zł za 100 g, podczas gdy w konkurencyjnych sieciach ceny za ten produkt sięgają nawet 70 zł za kilogram.

Kawior z pstrąga to doskonały dodatek do kanapek. Także pasztet belgijski i pasztet z muszli św. Jakuba doskonale sprawdzą się na świeżym pieczywie, podobnie jak wieprzowa, dojrzewająca szynka włoska Crudo Cremona, szynka Jamón Serrano czy sery pleśniowe.

Krewetki sąnajpopularniejszymi owocami morza, a pomysł na danie z nich znajdziemy na kuchnialidla.pl. Homar, o bardzo delikatnym mięsie, będzie doskonałą propozycją na wyjątkową kolację z rodziną czy ze znajomymi. Na deser w wersji luksusowej Lidl proponuje tiramisu wraz z filiżanką kawy Colombia lub Nicaragua, które sprzedawane są w gustownych, drewnianych baryłkach. W słodkiej części oferty znajdziemy też pralinki, orzechy laskowe w czekoladzie mlecznej czy czekoladki z musem.

Od 24 marca, w ramach oferty Deluxe dostępne są także tortelloni, sacchettini, dressingi do sałatek, pasty do pieczywa, oleje z orzechów włoskich i wiele innych luksusowych propozycji na pyszne posiłki.

Informacje o firmie:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje ponad 9000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 500.

[1] Passport Luxury Global, Euromonitor International. September, 2013

[2] Private label in Poland 2011. Market analysis and development forecasts for 2011-2013, PMR

Informacje o firmie:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje ponad 9000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 500.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji