Liderem kanałów tematycznych w lutym 2009 roku była telewizjaTVN24 - wynika z najnowszych danych TNS OBOP przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.
W porównaniu z 2008 rokiem TVN24 zanotowała wzrost udziału wrynku o 0,23 punktu proc. do poziomu 3,17 proc.. Drugi kanał wrankingu - Disney Channel - zyskał 0,26 punktu proc. (0,98 proc.),awansując jednocześnie na pozycję lidera kanałów dziecięcych (tużza nim Mini Mini i Jetix).
Na trzecim miejscu znalazł się AXN , który zanotował wzrost o0,15 punktu proc.
Wśród stacji muzycznych widzowie najchętniej wybierali VivęPolska (za nią 4 fun TV i MTV) a sportowych Eurosport (0,69 proc.udziału w rynku - 0,67 proc. przed rokiem).
W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, pozycjęlidera utrzymała telewizja TVN24 mimo mniejszego udziału wrynku.
W grupie 16-49 (miasta) zdecydowanym liderem TVN24.

t
t











