Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 28 sierpnia do 14 listopada 2023 roku wyniosła 2,73 mln osób. Przełożyło się to na 22,28 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,49 proc. w grupie 16-49 oraz 17,84 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.55.
Najchętniej oglądany odcinek produkcji w analizowanym okresie wyemitowano 6 listopada br. Przed telewizorami zgromadził 3,05 mln oglądających.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „M jak miłość” straciło 60 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 5 września do 22 listopada 2022 roku) produkcję śledziło średnio 2,79 mln osób, co przekładało się na 22,74 proc. udziału w 4+, 18,71 proc. w 16-49 oraz 18,17 proc. w 16-59.
TVP2 zdecydowanym liderem
TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu nadal jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego zarówno w grupie 4+, jak i 16-49 i 16-59.

„M jak miłość” to stworzony przez Ilonę Łepkowską, Tadeusza Lampkę i Ryszarda Zatorskiego obyczajowy serial przedstawiający losy wielopokoleniowej rodziny Mostowiaków. Produkcja nadawana jest w TVP2 od 2000 roku.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/barwy-szczescia-ogladalnosc-w-sezonie-2023-2024-tvp2_1 ##











