Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 3 do 18 września 2018 roku wyniosła 5,07 mln osób. Przełożyło się to na 33,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 29,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 29,28 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.55.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-voice-of-poland-9-ogladalnosc-1-63-mln-widzow-tvp2-liderem-rynku,7171229067630209a ##
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 10 września br. Przed telewizorami zgromadził on 5,41 mln oglądających.

W porównaniu do początku poprzedniej serii, widownia „M jak miłość” wzrosła o około 90 tys. osób. Trzy pierwsze odcinki formatu pokazane rok temu (w okresie od 28 sierpnia do 12 września) oglądało średnio 4,98 mln osób, a udział TVP2 wynosił wtedy 32,46 proc. w 4+, 27,59 proc. w 16-49 oraz 27,84 proc. w 16-59.
TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN, który emituje wtedy gł. teleturniej „Milionerzy”, a jego udział wynosi 10,07 proc. Trzeci jest Polsat (gł. filmy fabularne oraz serial „Ślad”; 7,83 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 4,01 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kolo-fortuny-tvp1-1-2-mln-widzow,7171229680481921a ##











