11,6 mln euro na międzynarodową promocję polskiej żywności

Agencja Rynku Rolnego szykuje cztery kampanie promujące przez trzy lata polską żywność. Ich łączny budżet to 11,6 mln euro.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Agencja Rynku Rolnego podpisała cztery umowy na realizację działań informacyjno-promocyjnych, w ramach których promowana będzie żywność. Wśród niej: wołowina (świeża, schłodzona lub mrożona) i przetwory spożywcze wytwarzane na jej bazie, truskawki, maliny, porzeczki, borówka wysoka, soki i musy z owoców i warzyw oraz produkty rolnictwa ekologicznego takie jak: owoce, warzywa, przetwory owocowe i owocowo-warzywne, jak również mięso wieprzowe, wołowe i drobiowe oraz ich przetwory.

Kampanie te realizowane będą przez Związek „Polskie Mięso”, Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych „Polska Ekologia”, Stowarzyszenie „Krajowa Unia Producentów Soków” oraz Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej.

Prowadzone będą w Polsce oraz w Turcji, Japonii, Singapurze, Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej,  Austrii, Szwecji, Finlandii, Rumunii, Czechach, na Słowacji i na Litwie. Wszystkie cztery kampanie wdrażane będą przez trzy lata. Łączny budżet akcji wynosi 11,6 mln euro.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana