14,79 mln Polaków korzysta z internetu

49,1 proc. Polaków, czyli w przeliczeniu na populację prawie 14,79mln osób, korzysta z internetu - wynika z najnowszego badaniaNetTrack (marzec - maj 2009). W zestawieniu odwiedzanych ostatniostron po raz pierwszy znalazł się serwis Zumi.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Polacy najczęściej korzystają z internetu codziennie lub prawiecodziennie, łącząc się z nią z domu za pomocą stałego łącza -wynika z badania NetTrack opracowanego przezserwis Wirtualnemedia.pl. Coraz mniejsząpopularnością cieszą się kawiarenki internetowe, którychodwiedzanie deklaruje tylko 0,8 proc. osób korzystających zsieci.

Najwięcej internautów w Polsce niezmiennie kojarzy Google iAllegro. Natomiast w zestawieniu stron odwiedzonych w ostatnimmiesiącu po raz pierwszy pojawił się lokalizator internetowyZumi.pl

Użytkownicy globalnej sieci stanowią dokładnie 49,1 proc.wszystkich Polaków, czyli 14,79 mln w przeliczeniu na całespołeczeństwo. Oznacza to wzrost o 0,1 proc. (ok. 30 tys. osób) wporównaniu z poprzednią falą badania (luty - kwiecień 2009). Tojednocześnie najwyższy w historii poziom penetracji internetu wnaszym kraju, która zwiększa się w każdej kolejnej falibadania.

Próba w badaniu NetTrack realizowanym przezMillwardBrown SMG/KRC od marca do maja bieżącegoroku wyniosła 5990 osób, a od lutego do kwietnia - 6062 osób.Wszystkie powyższe dane dotyczą grupy celowej - osób korzystającychz internetu.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"