150 tys. widzów programu „Anatomia głupoty według Doroty Wellman” w TTV

Nowy cykl TTV „Anatomia głupoty według Doroty Wellman” ogląda średnio 151 tys. widzów. Zdecydowanie największą widownię zgromadził pierwszy odcinek, który śledziło 189 tys. osób.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
150 tys. widzów programu „Anatomia głupoty według Doroty Wellman” w TTV
"Anatomia głupoty według Doroty Wellman", fot. ttv

Cykl „Anatomia głupoty według Doroty Wellman” na antenie TTV pokazywany jest w środy o godz. 22.00, począwszy od 5 października br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu (do 19 października) wyniosła 151 tys. osób, co przełożyło się na 1,20 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 1,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,19 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie zdecydowanie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek cyklu. Oglądało go 189 tys. osób. Drugi miał 125 tys. widzów, a trzeci - 137 tys.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nowy-show-kabaretu-mumio-w-tvp2-dla-wymagajacego-widza ##

Cykl „Anatomię głupoty według Doroty Wellman” powstaje w koprodukcji z National Geographic Channel. W poprzednich latach stacje realizowały już wspólnie projekty dokumentalne takie jak „Tabu”, „Komornicy” czy „Handlarze”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu