17 podmiotów walczy w konkursie na MUX-1

17 wniosków o udzielenie koncesji na nadawanie programu cyfrowego na multipleksie pierwszym wpłynęło - jak dotąd - do biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.

Krzysztof Lisowski
Krzysztof Lisowski
Udostępnij artykuł:

Na pierwszym multipleksie cyfrowym MUX-1 są do zagospodarowania cztery miejsca, na których mają pojawić się kanały: społeczno-polityczny, edukacyjno-poznawczy, filmowy oraz dla dzieci w wieku 4-12 lat.

Na razie wiadomo, że o miejsce dla kanału dziecięcego ubiegają się Polsat oraz TVP. Kanały poznawczo-edukacyjne zaproponowały: ZPR, Discovery, Apella, 4Fun Media oraz MediaWorks, o miejsce dla kanału filmowego ubiegają się: Polsat, portal Stopklatka oraz wspólnie Kino Świat i Stowarzyszenie Filmowców Polskich, natomiast kanał społeczno-polityczny chce mieć fundacja Lux Veritatis, która jest właścicielem TV Trwam.

W najbliższych dniach Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ma podać ostateczną, pełną listę wnioskodawców uczestniczących w postępowaniu o udzielenie koncesji na pierwszym multipleksie.

Krzysztof Lisowski
Autor artykułu:
Krzysztof Lisowski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji