180heartbeats +Jung v. Matt odświeży wizerunek marki Krosno

Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt po wygranym przetargu rozpoczyna współpracę z Krosno Glass, producentem produktów ze szkła marki Krosno.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
180heartbeats +Jung v. Matt odświeży wizerunek marki Krosno

Firmy podpisały kontrakt na 2017 rok, na mocy którego agencja 180heartbeats + Jung v Matt w pierwszym kroku przygotuje nowe pozycjonowanie marki Krosno oraz strategię komunikacji.

Potrzeba odświeżenia marki Krosno jest podyktowana m.in. historią ostatnich lat oraz zmianami właścicielskimi - w 2016 roku globalny fundusz inwestycyjny Coast2Coast Capital przejął spółkę i zakończył trwający ponad siedem lat proces upadłości likwidacyjnej.

Firmy nie podają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"