180heartbeats + Jung v Matt przygotowała europejską kampanię promocyjną Geberit One

Agencja reklamowa 180heartbeats + Jung v Matt we współpracy z Jung v Matt/ Limmat w Zurychu przygotowała aktywacje promujące systemy łazienkowe Geberit One w Szwajcarii, Niemczech, Belgii i Austrii.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
180heartbeats + Jung v Matt przygotowała europejską kampanię promocyjną Geberit One

Kampania jest kierowana do dostawców i monterów. Ma edukować o serii Geberit One, która bazuje na technologicznych nowinkach i jest pozbawiona nieestetycznych elementów technicznych. Na serię składają się m.in. umywalki, wnękowe półki prysznicowe, meble.

Agencja 180heartbeats opracowała prototypy i przygotowała serię gier na smartfony. Pierwsza runda zaczyna się od quizu, a kolejne etapy to: montaż umywalki telefonem, co pokazuje jak ją prawidłowo zainstalować i wypoziomować oraz tetris czyli zabawa logiczna w układanie kafelków w łazience. Główną nagrodą w całej rozgrywce jest wycieczka na Islandię.

Geberit AG to szwajcarski producent technologii sanitarnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję