180heartbeats+Jung v. Matt z globalną kampanią dla V-ZUG

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT we współpracy z JvM/Limmat oraz JvM/TECH w Zurychu przeprowadziła cyfrową transformację marki V-ZUG. W ramach globalnej kampanii marka wprowadziła na rynek kolekcję Excellence, nad która pracowała siedem lat.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

V-ZUG jest szwajcarskim producentem sprzętów AGD. Nad najnowszą linią produktów Excellence pracował siedem lat. Nowa linia jest promowana w ramach globalnej kampanii marki The magic lies in the details. Po raz pierwszy V-ZUG opowiada w niej o swoich wartościach - m.in. inspiracja perfekcją natury i dbałość o każdy szczegół.

Zadaniem agencji 180heartbeats+Jung v. Matt było przygotowanie serwisu V-ZUG.com, który pozwoli użytkownikom doświadczyć tych wartości i wyjątkowych wrażeń. Landing page dla globalnej kampanii realizowanej na 16 rynkach, 10 językach, 25 wersjach wymagał zbudowania narzędzia pozwalającego na edycję i dostosowanie treści dla każdego rynku.

- Wdrożyliśmy serwis z eleganckim, lekkim designem, z delikatnymi animacjami, połączony z obrazami i wideo inspirowanymi naturą, prezentujący cechy i wartości linii Excellence - mówi Magdalena Kotlarska, technical project manager w 180heartbeats + JUNG v MATT. - Serwis otwiera niezwykły teaser wideo z ujęciami dzikiej przyrody przechodzący gładko w header z pełnoekranowym zdjęciem produktów linii Excellence. Podczas scrollowania LP kolejne elementy pojawiają się i zanikają, wykorzystujemy efekty paralaksy, aby doświadczenia były jak najbardziej autentyczne - dodaje.

Umieszczono kilka funkcjonalności pozwalających użytkownikom na lepsze poznanie oferty produktów V-ZUG - np. moduł ZUGORAMA - mapy dedykowane dla każdego rynku z opcją wyboru miast z oznaczonymi centrami wystawienniczo doradczymi. Użytkownicy mogą również skorzystać z przeglądania katalogów produktów do pobrania, przejść do wyszukiwarki i bloga V-ZUG.

Jest to kolejna digitalowe transformacje na szwajcarskim rynku realizowana przez 180heartbeats + Jung v Matt we współpracy JvM Limmat. Wcześniej to zadanie powierzyły agencjom m.in.: Reka, CKW, Migros czy Bauwerk.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek